Se alle 2018 Award vinderne her og læs jury'ens motivation: |
GRAND PRIX vinderYouSee eSportligaenYouSee & eSportligaenÅrets helt store GRAND PRIX vinder er YouSee som med det kommercielle partnerskab med eSportligaen er gået all-in med et fuldt engagement i en helt ny rettighed inden for et nyt og for mange brands ukendt eSport territorie.
Det er modigt, men YouSee’s tilgang er drevet af et forretningsmæssigt perspektiv, og man viser at man vil bidrage til at udvikle sporten i et tæt samarbejde. Målet er langsigtet og understøtter YouSee’s forretning. Det er et spændende samarbejde, hvor vi kun har set de første tiltag for at folde mulighederne ud, bl.a. sammen med forskellige interesse- og medlemsorganisationer. Det er der både idé og perspektiv i. YouSee er som vinder af GRAND PRIX Award’en kvalificeret til den europæiske finale arrangeret af European Sponsorship Association, ESA. SPOT:ON Club ønsker YouSee et kæmpe tillykke og vil stolt følge Danmarks repræsentant i den europæiske konkurrence. Kategori: SocialRainbow RussiaHummel, Envision og DBU”Change the World Through Sport” er en af hummels mærkesager – og et perfekt brand-fit og link til hummels DNA. Modig og velgennemtænk kampagne og super timing i forhold til at tage et klart standpunkt på en ærlig og autentisk måde.
Og hummel afslutter kampagnen fornemt ved at invitere formanden for The Russian LGBT Sport Federation Aleksandr Agapov til København. Juryen ser frem til Hummels fortsatte aktiviteter for at sætte yderligere fokus på LGTB-rettigheder i Rusland. Kategori: Live & EventSmadreland SimulatorKMD, COPENHELL og IT-universitetetAktivering er en af de sværeste discipliner inden for marketing. Formatet er ikke givet, og der er så mange steder, man kan begynde. Der er dog nogle vandhuller, der er klogere at begynde med end andre. Et af dem er partnerskaber.
Årets vinder har ledt efter sammenfaldende interesser og fundet nogle overraskende partnerskaber, hvor alle får noget ud af det, rammer præcist i målgruppen og for et beskedent budget. Den fælles interesse er IT, der forgrener sig ud i to forskellige typer content i to forskellige miljøer. Udvikling og underholdning, uddannelse og festival. Med Partnerskabet har årets vinder formået at sætte IT-talenter i centrum, skabe smaddergod underholdning for festivalgængerne, og fået strøet noget coolness over sig selv. Employer branding i top og med potentiale. Et eksempel på det perfekte indsigtsfulde partnerskab, hvor alle låner troværdighed af hinanden, der i sidste ende leder IT-talenterne den rette vej til KMD. Akkurat ligesom årets SPOT:ON AWARD i Live og Event gør det. Tillykke til KMD for SMADRERLAND SIMULATOR. Kategori: Gaming & eSportYouSee eSportligaenYouSee & eSportligaenEn klar, velovervejet og langsigtet plan som i den grad understøtter YouSee's forretningsbehov.
Med ønsket om at løfte eSporten ud af kælderværelset og ind i den velkendte danske foreningsmodel tager YouSee aktiv del i en uundgåelig samfundsudvikling – og det forpligter! Partnerskaberne med diverse interesse- og medlemsorganisationer virker nøje udvalgt. Det bliver spændende at følge dette partnerskab fremadrettet i bestræbelserne på at rekruttere 50.000 medlemmer til ligaen og positionere YouSee som den foretrukne TELCO-leverandør. Men samlet set en spændende start. Kategori: Innovation & eksekveringMusic Against DrugsVolume, Zupa, Roskilde Festivalen, Dansk _Live
|
|