Vi hylder de bedste sponsorships og brand aktiveringer.
Den europæiske sponsorship organisation
SPOT:ON Activation Award er anderkendt af ESA - den officielle europæiske sponsorship organisation.
Initiativtagere
Initiativtagerne til SPOT:ON Activation Award er Claus Gersdorff, Gersdorff Research og Lars Gjøls-Andersen, Staircase Consulting.
Gersdorff Research er et uafhængigt analysefirma med stærke kompetencer inden for marketing, kommunikation og sponsor research.
SponsorOptimizer er et strategisk og unikt analyseværktøj til sponsormarkedet, og værktøjet hjælper "spillere" på begge sider af sponsorbordet ved at matche sponsor og rettighed baseret på deres nuværende brandværdiprofiler. Dette sikrer en dokumenteret indsigt i de fælles brandværdier, som et kommercielt partnerskab skal bygges på, hvilket øger sandsynligheden for et succesfuldt partnerskab.
Analyseværktøjet fokuserer på det danske sponsorlandskab og indeholder mere end 400 opdaterede brandværdiprofiler af landsdækkende og sponsoraktive brands samt rettigheder inden for sport, kultur og sociale sponsorater.
Strategisk rådgivning og udvikling af kommercielle partnerskaber. Vi aktiverer brands og hjælper dem til at engagere målgruppen.
Vores mission er at skabe værdi for brands ved at bidrage til at kunne navigere i den nye medie virkelighed - og bruge sponsorships og kommercielle partnerskaber til at opnå målene.
Vi definerer, udvikler og aktiverer sponsorships. Vi skaber engagerende content, benytter data og analyse værktøjer til at skabe værdifulde indsigter, og udvikler kreative koncepter.